Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2008 23:03 - Project management в леглото
Автор: phoenix13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1250 Коментари: 2 Гласове:
0



Тяхната първа нежна нощ... опа, полека с романтиката! Никой не встъпи в брак, но за малко да бъде бракуван поради контузия на нервната система. Е, оцеля някак.
- Мило? Искаш ли вече да започваме...
- Отдавна искам, скъпа, но малко ми е трудно, докато котката ти се разхожда отгоре ми.
- О, разбира се... сега ще я... марш!
(след няколко минути)
- А сега, бебчо, за да се отпуснеш истински... е, нямам диплома за масажистка, но все пак знам доста... легни по корем... а така...
- Ммммъррр, това е приятно, къде си го научи-мммм-ла...
- АБЕ НЕ МЪРДАЙ, БЕ!!! Като кажа да седиш мирен - ще седиш, разбра ли???
- Добре де, продължавай с движенията по гръбнака
(още няколко минути)
- А това ще му хареса на твоя приятел тука долу... ето сега...
- Оооо, бебче, супер си...
- Аааху, бааху, агркх, ааарх (яко кашляне)
- Мило, добре ли си, какво ти е?
- Добре съм, просто имам много силен повръщателен рефлекс, като го поех ми се раздразни гърлото. Даже най-добре... момент, чакай ме тука (тича до банята)
- Няма къде да ходя в 1 през нощта...
(след малко)
- Да, с езиче е още по-добре... по принцип съм доста суха и трябва повечко... точно така! Ммммм... А, защо спря?!
- Защото. Айде, писано (изнася котката от стаята и затваря вратата)
- Ама не затваряй съвсем плътно, щото тя не е свикнала да остава сама отвън и ще се скъса да мяука.
- Уф, добре... (притваря вратата плъъъътно)
(вече започват)
- Давай, давай, даааааа, ДАААААААААА! Още, още, по-силно, ДААААААААА, ДАВААААЙ, АААА-АААА-ААААХ!
- Какви са тия крясъци, едва започнах... (мига на парцали)
- Не бе, просто като викам и се възбуждам повече. Продължавай!
- Ми... добре. Само за съседите не знам :)
- Те колко повече от това са чували...
(антракт)
- Чакай, спри за малко...
- ?
- Много суха станах, трябва да се навлажня малко... айде, продължаваме!
(след малко)
- Оооох, оооо, ооооще, дааа, ДААААААААА...
- Момент, скъпа.
- Сега пък какво???
- Кило козина и 4 лапи се разхождат отгоре ми... айде, писано - ще ни почакаш отвън.
(повторно, няколко минути по-късно)
- Ама виж каква е сладка, точно между нас се бухна под одеалото! Хахахаха... И все пак... (хваща я за козината и я засилва към вратата)
- Благодаря, скъпа.
(след някое време)
- Ама ти наистина издържаш много дълго!
- Ми... да (усмихва се, мислейки "Щото акълът ми отдавна е далече и карам на автопилот")
...
Скоро свърши. Връзката.


Тагове:   Project,   Management,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix13 - Бел. авт.
05.05.2008 23:03
по истински случай ;)
цитирай
2. анонимен - :)
13.09.2012 16:34
Готино е....
Пак ще дойда...

Тайнствена
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: phoenix13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 276663
Постинги: 133
Коментари: 222
Гласове: 339
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031