Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2008 19:11 - Перли в короната, бисери в действие (5 - "изнервяш ме, отивам да обядвам")
Автор: phoenix13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 937 Коментари: 1 Гласове:
0



Мой добър приятел, сисадмин. Случай в неговото предприятие:
- Влизам в кашата с 2-ма нови служители от снабдяването. Пристигат едни испанци, които... голяма каша, накрая искали да теглят 560 MB файл от Испания през GRPS модем в роуминг на лаптопа си. Какво да им кажа... Хора, спрете се, дайте да ви го сваля, да ви флашна флашката и край...

***

Същият сисадмин. Съгласява се да помогне на негова позната с технически проблеми... Решила тя да си вземе телефон и се настава едно безкрайно питане, обяснение и т.н. Взе Сони-Ериксон К750. И се започва...
- Защо прави такива снимки?
- Абе коте, 2.0 МРix не ти ли стигат, други са VGA?
- Не са хубави снимките...
- Махни автоматика, направи това, дай онова...
- Ох, сложно ми е!
Докато търсех в разговора с нея мааалко разнообразие от кошмарния петък – тя ми казва "В гугъл не влиза". Върнах се, плюх си на нервите и принципите...
(аз) - Казвай сега проблема?
(тя) - Какъв проблем!?!!!
Стискам зъби и се почва – що е това уеб, WAP и GPRS. 1/2 час.
- Ясно ли е?
- Ми... добре....
След още малко:
- Имаш ли GPRS профил?
- Не знам.
- Зареждаш ли уап страници?
- Зареждам.
- През WAP или GPRS?
- Не знам.
- Имаш ли икона като земното кълбо?
- Май имам.
- Имаш ли или нямаш?
- Май има.
- Е какво?
- Добре де, имам, не ми се карай.
- Знаеш ли дали Вивател пращат настройките по СМС?
- Уууу-аааа-откъде да знам, от 2 дни съм на Вивател...
- ОК, чакай тогава настройките.
- А, дойдоха, ама ме пита да ги инсталирам ли. Да ги инсталирам ли ?
- Да беееееееее, инсталирай ги!
- Ъ, ми аз съм ги имала...
- Добре де (вече завирам), ИМАШ ли НЕТ и икона като ЗЕМЯТА!?!!?!?
- Димитре, изнервяш ме, отивам да обядвам!


Тагове:   МЕ,   действие,   Отивам,   обядвам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. komitata - виновни са
25.04.2008 21:09
Виновни са операторите и авторите на операционни системи за мобилни телефони че са го направили толкова куцо всичко. И аз с 10-год. опит в интернет едвам разбрах тая работа с настройките...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: phoenix13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 276643
Постинги: 133
Коментари: 222
Гласове: 339
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031